Onsdag

Var i skolan idag, det gick faktiskt bra. Lite små tråkigt men alla var dampiga typ så det gör ingenting.
Men det var kul faktiskt, hade no och prövade olika mensskydd med Lucas och Janica, haha, fan vad vi är tråkiga. "Men jag vet väl inte! det är ju ni som ska kunna det här!" lol. Anyway, sen hade vi tyska och jag fick sitta i nått rum och va efter eftersom jag inte gjort provet, ska göra det på måndag. känns bra. Sen so och vi gick igenom franska revolutionen. Sen hade jag håltimme typ, sen extra lektion och då gjorde jag nått jävla läxförhör. Sen hade vi matte sen musik, sen slutade jag. Jääääävligt mkt sen här men aja, det gör inget.
Dagen var seg fan, men ändå kul. Imorgon ska vi åka skridskor, haha, 8B på isen! jag ska iofs nog inte va med om jag inte lånar någonannnans skridskor för jag har typ inga.. men vi får se. Vi har typ vanliga lektioner fram till lunch.
Men det är najs.
Nu ska jag dampa runt lite, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0