öh.. godmorgon?

Har precis sovit ett par timmar och försöker komma tillbaka till verkligheten med ett glas multivitaminjuice. Det är gott, länge sen jag drack det fan. Haha, här sitter jag och pratar om juice. Vilket liv.
Har gjort engelska läxan och det blev som vanligt lite mer ord än vad det skulle va, men jag lyckades hålla mig till en sida iallafall. Jag har också repeterat amerikanska revolutionen som vi har i läxa tills på fredag.
Känns bra, börjat fatta lite. Har varit lite för inne på mitt jävla Irland arbete nu ett tag så det är kul att börja med ett nytt arbetsområde. haha. Nu ska vi ju ändå köra revolutionerna fram till jullovet eller hur det var. Höstlovet kanske det var? eller vafan, jag vet inte.

Nu ska jag gå och fixa naglarna, det blir franskmanikyr igen, love it!



Lady GaGa på grönan den 2 augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0