Måndag,

Var ute på promenad med tjejerna förut, tina skulle panta värsta feta säcken med pantburkar och det var bara att följa med typ. haha, jag tog mammas skor och dom är lite för små för mig så jag fick massa skoskav och shit. Inte okej, sen fick jag jätte ont och dog nästan på vägen hem. Sen när jag kom hem så tog jag en mysig och avslappnande dusch, haha, tände massa ljus och sådant. Känner mig väldigt lugn efter det där. Sen åt jag lite och la in mina fina arbeten i min pärm, haha, jag är nörd och har en pärm, eller ja mapp för mina arbeten som jag gjorde bra ifrån mig på. Nu sitter jag och lyssnar på Dope, allt annat än lugn och skön musik. Men dom är sjukt bra så det gör ingenting. Snart kommer mamma hem och då kanske jag ska bleka mina tänder, det beror på om jag pallar eller inte. Är rejält trött efter en 8-16 skoldag fan. Inte roligt.
Imorgon blire upp vid 6 eller vad det nu var, nått sånt. Ska försöka köpa någon rolig tidining på pressbyrån, haha, man måste liksom ha något att se framemot. Att få de där nålarna inkörda är ju inte så roligt, sen så är det rätt drygt att ligga still, speciellt om man är som mig och har lite damp ibland.
Men anyway, nu ska jag fortsätta ladda in lite musik på laptopen och sådant, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0