It's not worth it.

Aj, har precis sovit i typ två timmar. haha, planerade inte det. Vaknade med världens huvudvärk, antagligen är det behandlingen som jag va på imorse. Man kan ju få ont i huvudet av den och eftersom jag inte gjort det på ett tag nu så kanske jag inte är lika van, eller nått. Hur som helst så gör det jävligt ont. Var så sjukt trött imorse att jag typ somnade i bilen när vi åkte in. Det gick typ bra att få in nålarna och sånt, körde tillochmed utan lugnande idag! haha. Fast den pep lite när vi skulle starta skiten för slangen låg mot en kärlvägg som vanligt, och då suger den liksom fast där.. Hur som helst, vi pratade lite om allt som den där Skumma Doktorn på barn hade sagt och de bokade upp en telefontid till Per Kahlén. Det blir nog bra. Ska plugga idag, men får se hur det blir med det.
Känner mig jätte stressad och huvudet håller på att explodera sen är jag lite yr, kanske tecken på att inte stressa så mkt? haha. anyway så har jag ju extra lektion imorgon som jag kan ta igen lite shit på. För jag hinner bara va hemma en halvtimme imorgon innan jag ska in till sös igen och ta svininfluensa vaccinet. Sen får man ju säkert sitta där i ett par timmar och då blir det nog inte så mkt pluggande.

Aja, nu ska jag läsa brittiska ELLE som jag köpte på pressbyrån, så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0