It's like nothing works without you,

Min hals dödar mig idag, jag kan knappt prata, och det svider så jävla mycket när jag inte ens öppnar munnen.
Det är sjukt asså, har vaknat ca 5 gånger i natt och svalt och svalt och gjort allt vad jag kan för att få bort det. Men nej, tror jag har "skadat" halsen lite i lördags efter allt skrikande på dansgolvet, det var ju ingen låg ljudnivå där liksom. Eller så kanske en viss person var lite förkyld och smittade mig.. haha.
Idag kommer mina TH skivor förresten, det ska bli lite spännande och förhoppningsvis kanske det kan muntra upp mig. Jag är lite.. förvirrad idag, och jag kommer vara det ett tag till tror jag. Som jag skrev förut "I'll keep trying til' nothing works" och det är fan så. Tills vi inte kommer på något mer, då ger jag upp det här. Men det här måste fungera, det kan iaf fungera, det är större chans att det här fungerar.
Hoppas det iallafall. Det är seriöst den sista chansen.

Ingen fattar vad jag pratar om. Ha en bra dag!



på lördag kanske det blir fest! hope so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0