I will keep trying, til' nothing works

Kom precis hem från Tina, har varit där ett tag efter skolan. Lulz. Jag har inte kunnat fungera ordentligt hela dagen och jag har mått illa som en jävla jag vet inte vad.. haha, lyckat! Jag är fett nervös. Sinnesförvirrad kan jag kalla mig själv idag, men jag är ju alltid förvirrad så det liksom jämnar ut sig. Har tyska prov imorgon så jag måste försöka "skärpa" mig för en stund och koncentrera mig lite. Det går liksom inte ihop annars.
hah, det här är sjukt.
Asså, kan inte någon bara spola tillbaka tiden till i lördags en gång till? när jag och Tina peppade i hytten till Im on a boat, eller när vi skreksjöng till rap das armas och hoppade som idioter. Liksom, snälla?
haha, jävla desperat stalker jag blivit. Men aja, nu har jag inga höga förhoppningar längre iallafall. Det blir som det blir och det finns en mening med allt. Då är det så.

Nu ska jag försöka plugga tyska, kanske äta något.
peace.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0