HÖSTLOV!

ÄNTLIGEN! så jävla glad, eller ja, en fet dunkande huvudvärk men det får gå. Kanske går och lägger mig en stund efter maten eller nått, men det kanske inte är det bästa sättet att börja höstlovet på? haha, men imorrn äre ju konsert och då drar vi igång höstlovet säger vi. Vi fick sluta tidigare, 25 minuter tidigare och det var faktiskt riktigt skönt. Vi gjorde bara taltesterna och sen tog vi ur alla bord och shit från klassrummet för att de skulle städa där eller något.
Fyfan vad intressant, eller hur?

Har ni också höstlov nu? har för mig att större delen av stockholmsområdet brukar ha samtidigt, eller något.
ANyway, nu ska jag dunka musik och starta höslovet lite för mig själv... PEPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0