Hej igen!

Har inte bloggat på hela dagen nu ju, fett dåligt av mig. Haha, men jag har inte varit hemma direkt heller!
Hur som helst så har jag fått en ny dator och den ä jätte fin och allt, men jag har lite problem med att vänja av mig från min älskade vaio, men den stannar ju i huset. Och jag tänker inte tömma den på allt heller.
I för sig så har jag flyttat över allt redan, laddat ner msn, spotify och itunes och satt in photoshop.
Nästan alla bilder och nästan mitt hela itunes bibliotek finns snart också på den här datorn. Men jag har ca 20 skivor att bränna över... roligt. Ska underhålla mig med godis och cola under tiden.

Har förresten varit hos tina precis, haha "vad fan är det för fel med dig?!" Fett roligt det var. Tina har klippt bort sina dreads nu, så hon liknar elvis. Imorrn ska vi in till nynäs för hon ska klippa sig, då blire upp vid 8 igen.
Sen ska jag förhoppningsvis in igen vid 7 för att jag ska möta upp tjejen med våra club glamour biljetter. 
Det kostar ju ändå bara 80 spänn, that's like nothing. Så jag köper sen ser vi hur vi gör!
Vill ju ha vip egentligen eftersom det bara kostar 150 men då måste man ju in till stan och allt. Palla.
Jag får vara vip nån annan gång helt enkelt!
Nu sitter jag och peppar med min spellista som heter bringing back memories. älskar den fan.




köpte ett jätte fint usb minne också! visst 'r det fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0