hata söndagar

Skulle nog inte varit ute så mkt igår, idag mår jag bara sämre. Visst, det går väl men fyfan. Haha, lyckat liksom.
Men anyway, har sovit lite tills nu, kom precis ut ur duschen och snart kanske jag ska fixa något att äta, om jag pallar. Vi får se.
Hoppas min moster och morbror åker till stan idag, för då kanske jag kan fixa vip till club glamour, om det finns några kvar vill säga.. Hope so.  Nu ska jag nog dra på mig lite kläder, och kanske kolla på den där Coco avant Chanel, som jag aldrig kollade på igår. Somnade direkt när jag la mig igår! så jävla trött. Nu har min mamma blivit förkyld också.. så nu är vi sjuka gänget idag, najs. Pappa har bytt bil förresten, så nu har vi två silvriga bilar, om någon skulle ha intresse av det. Kändes som om jag behövde berätta det.

Det finns ingen cola i huset, parfymen Flora by Gucci  (som jag köpte på båten också) luktar sjukt gott och nu börjar det regna också. Och mitt i allt är jag förkyld. Greeeeeeeeeat.



haha, höstfest @ åsvik 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0