Håltimme,

Igen, har ju två timmar men nu är det bara en timme och 10 minuter kvar typ, och jag är lite rastlös.
Gjorde läxförhöret på Franska Revolutionen förut på son, gick faktiskt bra. Kanske vågar hoppas på VG? haha, vettefan asså. Jag har as ont i armen idag fan, riktigt ont. Sen var jag smart och satt och läste massor på expressen om vaccinet, hah, fast jag visste ju redan om biverkningarna. Har jag riktig otur nu så kommer jag ha feber och frossa på lördag.. perfekt till Muse. Not. Men isf får man knarka ner sig med alvedon och sådant, allt går ju. Men det vore ju så typiskt mig om det blev så, jag har ju lite otur när det gäller sånt!
Vi skriver om puberteten på svenska, haha, skrev två sidor idag, och vi har en vecka till på oss. Så nästa lektion efter lovet så måste jag jobba skiten ur mig. Vi får ju inte jobba hemma med det här, det känns lite halvt... useless liksom. Men jag ska satsa på MVG och i värsta fall blir det VG+.

Ska tillbaka till skolan och ha matte, no, block, känns rätt soft. Det är 6 pers sjuka idag så vi är bara ca 19 pers eller nått i klassen, det blir så lugnt då.
Jag kunde fan inte sova inatt, det blev lite sent också och jag gick inte och la mig förns vid tolv, satt och pluggade fram till nio nånting och sen glömde jag bort tiden lite. Men jag var inte såååå trött när jag vaknade imorse faktiskt. Låg och lyssnade igenom tokio hotels nya album igårnatt och det var väl kul. Sen hade jag fetaste mardrömmarna och vågade knappt gå upp på morgonen. Men aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0