God morgon,

Klockan är typ 07:36 nu, jag behöver inte gå till skolan förns om typ 25 minuter så jag bestämde mig för att sätta mig här och döda lite tid. Vi börjar ju kvart över åtta på torsdagar, sen har vi so och svenska, sen två håltimmar och sen skridskor. lol. Jag ska nog inte åka alls fan, skyller på min förkylning, jag snorar fortfarande så det går ju bra.. haha, imorgon är det fredag fan! hemkunskapsprov som jag måste plugga utavhelvete på men det gör inget, för det är freeeeeeeeeeeedag imoooooooooooooorgon. Vem gillar inte helg liksom? fast vi går ju till 16 på fredagar, det är lite fail.
Nu sitter jag här och äter frukost, eller ja, dricker ett glas apelsinjuice, ska ta mina tabletter och sedan vet jag inte, kanske kolla nyheterna eller något sådant intressant. Kollade ni på Stockholm - Arlanda igår? haha, Michael Weatherly från NCIS var med, det var ju inte helt fel liksom. Så jävla snygg han är! kanske lite för gammal men det gör inget.



Vad tycker ni? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0