Fredag

Jävla fail dag. Vg på ett engelskaprov, hur stor är chansen? jag vet att jag inte borde deppa. Men ändå. MEDELMÅTTIGT SOM FAN! nej men aa, nästa läxa ska fan vara sjukt bra. Inga mer vgn.
Sen så typ faila jag inte matteprovet så mycket, hade två poäng från G och Lisa var jätte "stolt" över att jag hade börjat gått framåt. Så jag behöver inte göra om skiten iaf.

Nuuuu till något roligare, palla prata om mitt fail liksom. Men jao, imorgon äre kryssning och jag är fett pepp och fett trött! mina ögon är fan illröda av ren utmattning idag så jag ska nog fan sova en timme efter maten.
Sen måste jag fixa naglarna och packa lite skit, imorgon ska jag gå upp vid 9-10, så det blir lite sovmorgon fan!
Nu ska jag iväg och chilla lite, hoppas att alvedonen börjar verka snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0