Fixat naglarna

Jao, så alla vet så har jag precis fixat naglarna de senaste TVÅ timmarna. Gjorde fransk manikyr och det tar ju ett tag eftersom allt måste torka och sånt.
Ville bara att ni skulle veta det, liksom. haha.
Vad är era planer för kvällen då? Jag ska nog kolla på en film och sen sova rätt tidigt, vill ju försöka att inte se helt rödögd ut imorgon. Imorgon åker vi härifrån 20 över fyra nånting.

IHHHHH. asså det ska bli så kul, seriöst. Kryssning är alltid kul. Sen äre ju ingen dålig båt heller, typ. haha, tycker om Birka paradise mer än de andra, som silja line och viking och de. även fast jag inte åkt de.. men aja.
Nu ska jag fixa det sista på mina naglar, fortsätta dampa till musik och springa runt.
Ha det bäst.





känner ni peppen? as bra partylåt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0