En bra dag!

Faktiskt så har det varit rätt kul idag, trots den eviga huvudvärken och brandövningen, haha, jag gillar inte ljudet av larmet. Panik fan. Men hursom helst, vi hade typ klassråd, block, mentor tid i samma klassrum i två timmar, och nån gång där imellan var det brandövning. Sen hade vi svenska, började de nya arbetsområdet "puberteten" och kan inte direkt säga att det var så seriöst i våran grupp.. haha, har tappat lite motivation också så.. jag vet inte. Sen hade jag "extrahjälp" satt och pluggade franska revolutionen i en timme typ, sen hade jag håltimme, sen engelska och jag gjorde muntlig redovisning helt oförberett inför läraren. Lite pinsamt men det gick nog okej iaf.
Sen hade jag tid hos skolläkaren och vi hade ju inte så mkt att ta direkt, eftersom jag redan är i kontakt med alla mina läkare så mkt. Han tyckte iallafall att det var så kul att jag hade sverige's bästa doktorer och typ några av de bästa i europa. Men han var faktiskt trevlig så det gjorde inget att va där ett tag, pratade om mitt skumma ögo och den svarta pricken jag ser. Och han sa att det inte var allvarligt direkt och att om det inte störde för mkt så brukade man inte göra något åt det heller. Så jag får leva med min störda prick!
Fick hem mitt tandblekningsgrej idag också, så ikväll ska jag bleka mina tänder, sen fick jag en kallelse från "BUP" också.. roligt. Det är tydligen två personer som ska sitta och göra felbedömningar, och nej jag har ingen bra erfarenhet av psykologer. From what i've heard.. haha. Imorgon äre ingen skola heller! Aferes tid vid kvart i åtta.

Fick tillbaka de två stora arbetena vi hållt på med den här "halvterminen" So arbetet om Irland och mitt svenska arbete om Distansförhållanden (lol) VG på So grejen vilket betyder att jag får VG som slutbetyg i geografi i åttan.
MVG på svenskan och jag är så glad, eller ja, jag hade VG+ på en text, MVG- på en och MVG på en, men i överlag blire typ MVG sa hon. Jag är fett nöjd!



haha, visst var mitt arbete fint? bild gjord asslarvigt i ps, men jag tyckte den blev okej. Stilrent liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0