Drar ner till Tina!

Tröttnade på att vara ensam, ville att det skulle hända något såhär i början av höstlovet, vi måste ju disskutera planerna lixx. Haha, hoppas det blir lite mer spontant och sådant. det är alltid roligt!
Anyway, nu väntar jag på att tina ska ha borstat sina tänder klart, sen ska jag försöka få tag på alice igen, she svarar inte liksom.
Jag har städat som fan idag, suttit vid tvn och ätit baconsallad, najs söndag liksom! Sen får vi se om det händer nått kul ikväll, antagligen inte men iaf. Ska nog köpa lite godis iallafall, bara för att. (;




jag har lite slappdag med polotröja och shit idag, men det är roligt. Fryser ändå liksom. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0