det spelar ingen roll, i min värld.

Kom nyss hem, har varit med Tina i nynäs. Hon skulle köpa lösnaglar och jag fick med mig raklödder, lulz, och franskmanikyr mallar grejs ni vet. Kanske ska ha det på lördag. Måste ju se bra ut liksom.
Men iaf, vi åkte typ direkt efter skolan. 20 över bussen och var där runt fyra. Så vi gick runt där ett tag och så, det var najs! Men helvete vad kallt det har blivit alltså. Jag har ju börjat använda min kappa igen.
Jag fryser så jävla mycket bara av att ha gått från bussen och hem. Kom på den smarta idéen med att ha datan i knäet, då blire ju varmt liksom. Men det är bara det att min feta 17tums sony vaio är lite för stor. haha, mammas lilla, som det typ bara är jag som använder nu mer, är bäst ju. Så liten så söt.

Jag är helt slut nu fan, gick till 15:05 idag, hade so, svenska, långlunch, matte, no, block. På matten och typ no:n hade vi matteprov, körde både a och b delen på en gång men det var faktiskt mycket lättare än vad jag hade förväntat mig. Så jag kanske får ett G iaf! hoppas det. Sen sa Lisa att hon hade skickat en ansökan om spechjälp en gång i veckan till mig. Så jag kanske lär mig något för en gångs skull. Aja, det får bli som det blir.
Hade det ju förra året också ett tag men ingen sa åt mig att jag skulle vara där direkt och jag pallade inte vara där heller. Haha, lyckat.

Nu ska jag typ börja packa lite smått inför lördag, eller mer planera så jag vet vad jag ska packa imorgon. Det blir bäst så. Men först blire fan en varm dusch och ansiktsmask och hårinpackning, ska bli najs.




EN DAG KVAR, PÅ LÖRDAG KÖR VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0