Biljetterna fixade!

Ja, så den 31:a kör vi dårå, förhoppningsvis. Om jag hittar nån som orkar sjutsa mig vill säga... anyone? (haha, lol) Alice och jag tog en promenad också, vi gick tre stationer för att fördriva tiden, köpte munkar och åt. Frös ihjäl och sjöng. Men det var kul ändå. Sen gick vi hem till tina och dampade hos henne ett tag, men jag höll på att somna så nu sitter jag här ist, lyssnar på nrj at the club grejen igen. najs liv jag har.



Men nu är det ju Glamour tema ist för playboy tema, alla tolkade ju playboy temat som att man kunde gå halvnaken, som typ alla små fjortisar gör men iaf. Det är ju inte det playboy stod för först liksom.
Anyway, pepp!
Alex Moreno & Dj Quality, fett grymt det kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0