-

usch, såg nyss en halvläskig film, så jag är typ lite rädd just nu. Eller mycket rädd fan, haha. Paranormal Activity hette den iaf och den var ju inte direkt bra, kändes så skum i slutet. Gillade inte att typ alla dog.
Hur som helst, egentligen borde jag inte kolla på sånt här för jag vet att jag blir jäääävligt rädd, men jag gör det iaf. Sen går ju tiden fortare också. Nu vet jag inte direkt vad jag ska göra, det här "njuta av lovet" har ju inte direkt blivit av, men aja. På lördag äre Club Glamour, 1100 pers och två dansgolv. Måste peppa meeer!

Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Nej, jag ska inte ta det. Inte som det verkar nu i alla fall. Din sjukdom? Vad är det för sjukdom? (Om du inte har något emot att jag frågar såklart!)

2009-10-30 @ 13:55:37
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0