UTV - samtal

Anyway, idag hade jag UTV-samtal i skolan, utvecklingssamtal alltså för de som inte förstod det. Det gick väl bra typ, ända problemet är ju att jag är IG:ad i matte.. Men fick veta att jag nästan väger över på G nivå, och att det  var mitt självförtroende som sprack. Jag kan alltså mer än jag tror. Visst är det roligt när folk berättar saker om en själv som man inte vet? Berättar hur man ska göra osv. I kinda hate it. Men hursomhelst så fanns det inte så mkt annat att prata om, fick jätte mkt beröm för min skrivförmåga av både Maria och Michelin. Vi träffade Michelin (engelskalärare) i lärarrummet och då kom hon fram och sa att jag var jätte duktig och massor, fick även veta att min text jag skrev i fredags var lysande, = MVG.
Blev fett glad, och fett generad. Haha, men det är kul och höra! Man blir så peppad på att prestera ännu bättre.


Kommentarer
Postat av: c

Ja du är verkligen så duktig kram på dig!

2009-11-16 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0