soooovaaaa!

Nu ska jag fan snart sova. Jag har inte sovit ordentligt på jätte länge nu. Vet inte varför, det bara går inte. Virrar in mig i tankar, men jag kommer ingenvart. Sedan inbillar jag mig jätteofta att det är typ spindlar i sängen och sådant, haha fan det låter inge bra det här. Känns som om min blogg börjar bli väldigt mycket deppinlägg nu, ska försöka ändra på det. Det ska vara roligt att blogga liksom!

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag fixa mig lite och sen blire sängen och NCIS, och förhoppningsvis en natt då jag slipper vara vaken till typ två tiden. Jag har stora planer för imorgon (lol, jag ska ju inte till skolan den här veckan nej) jag ska nämligen försöka gå ut lite grann! Jävlar. Hopefully så kommer mitt paket från Bubbelroom imorgon också. Yaaay.

Sov gott så hörs vi imorgon. Det kanske är en bättre dag imorgon.
Lite mysig musik till det;



Another Heart Calls - The All American Rejects

Kommentarer
Postat av: tina

jag har en sv uppgifter till dig. Och jag åker till dalarna idag och du har inte vaknat än, så du får smsa mig när du vaknar eller nått. Åker vid halv fyra så du vet. Om du inte hinner vvakna innan det så ger jag böckerna till alice-

2009-11-05 @ 10:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0