Sjuk? Igen?

Nånting fel är det iallafall, hela helgen har jag mått fett dåligt och det är nästan sämre idag. Palla jävla lågt immunförsvar! Har typ legat i sängen i princip hela dagen, kollat lite på tvn, just nu kollar jag på ensam hemma. Haha, fett med julkänslor man får av den filmen alltså! Nu sitter jag och dricker lite oboy, försöker få upp energin lite. Nawh, min hund Danne somnade nyss på min väska, och även fast jag inte vill att han hårar ner den är han så söt så att jag inte har hjärta att väcka honom och fösa bort honom. Söte!

Tur att det finns folk som glädjer en genom sms, annars skulle min dag varit totalt ovärdig idag!
Hoppas att ni har tålamod med min dåliga uppdatering, NÅNgång kommer det att bli bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0