my plug in baby,

Nu har man slösat bort ett antal timmar vid datorn igen, inte bra asså. Hah. Kom på att EMA är på torsdag redan!
Det är fett sjukt att det har gått så fort sens EMA i Liverpool förra året, hade ju faktiskt planer på att åka dit. Men det blev inte av. Nån gång ska jag fan åka på EMA, ska ska ska! Men i nuläget blire nog inte så. haha, lite ont om tid nu liksom. I år är det Berlin som gäller och jag kommer ihåg för två år sen så va ema i München, då befann jag mig på ett hotellrum i tyskland utan MTV. Skulle nämligen se Tokio Hotel i Essen ett par dagar efter.

Nu sitter jag och kollar på NCIS, ska måla naglarna och sedan sova antar jag, eller jag vettefan. Blir nog data lite längre.



saknar't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0