Hemma igen,

Usch, finns fan inget segare än onsdagar. Dagen börjades med ett biologiprov, som faktiskt inte alls var svårt. Kanske kan hoppas på typ VG+? haha, vi får se. Sen hade vi tyska och fick fett mkt skäll för att vi var så okoncentrerade. Men aja. Sen hade vi so, "extra läxhjälp" sen hade jag Specmatte. Roligt? inte alls, men det kändes iaf bättre när Robin var där på något vis. Haha. Inte för att det blev så mkt jobb men iaf.
Efter det hade vi musik och då skrev vi lite och kollade på dirty dancing typ. Seeeeeen så hamnade jag här, faaaan vad intressant va?  Såg nyss att mina pengar har kommit, ska se när pappa kommer så kanske jag kan hämta dom imorrn typ. Eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0