God Morgon!

Jag är uppe fett tidigt idag, liksom jag var vaken och uppe vid nio. shiiiet! haha, ska till moster idag i brist på annat, har iaf inget att göra riktigt så... aja. hah, så nu sitter jag här och drygar och morbror min ska hämta mig vid 12 typ. Eller nått, ska måla naglarna lite, bädda sängen och städa upp lite innan jag åker.
Förresten så är typ allt med den "nya" datorn klart nu! alla bilder, all musik är precis som på min gamla. Det kanske typ var menat att den skulle gå sönder så jag kunde få in allting på rätt sätt den här gången eller något.
Anyway. Ha en bra lördag allihopa!



så ser jag ut idag jaaaao.


och mitt paket från bubbelroom kom igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0