första snön..

Det är rätt sjukt eller hur? att det faktiskt snöade idag. Personligen tycker jag inte om snön, jag gillar inte vintern och det som hör till alls. Har heller aldrig riktigt varit något större fan av julen. Nyår är dock kul, hur man alltid har förhoppningar på att nästa år ska bli bättre liksom. Det är ju rätt okej ändå.
Men att det snöar redan? liksom...va? känns som om det var bara några veckor sen jag gick ut sjuan tillexempel, när vi stod där i kyrkan och sedan tog farväl till Dylan. Men det är hela 5 månader sen nu.
Jääävlar vad jag känner mig gammal när jag sitter och pratar om hur fort tiden går hela tiden. Men vafan. Den gör ju det.
I helgen kanske det händer nått kul, hoppas på det liksom. Fest nånstans häromkring kanske? hah, säg till isf! vore inte helt fel.
Resten av dagens planer; chill, kolla på ghost whisperer, städa rummet, dryyyyyygaaaa miiiig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0