Förlåt!

Har varit lite off idag, erkänner.. beror på att jag bara har tagit det lugnt idag. Pluggat och städat, suttit här och kollat på tv! En perfekt tråk-onsdag faktiskt. Smärtan i armen efter sprutan börjar komma mer och mer nu fan, inte roligt! Nu blir det snart dusch och sen säng och tvn, sms och musik. haha, som vanligt. Visste ni förresten att jag inte brukar somna förns efter ett? det är rätt.. dåligt egentligen. Med tanke på att jag då får ca 5-6 timmar sömn per natt när det är skola. Men aja, jag är van med det. Tycker faktiskt det är enklare att komma upp när man inte sovit så bra än om man har sovit bra. Skumt det där alltså..

Idag "skickade" jag förresten efter lite pengar igen! de som känner mig väl vet vad jag menar. Ni andra behöver inte bry er så mycket. Hur som helst så kommer jag få ca 5.000 på mitt konto snart! Love it.
Förhoppningsvis händer det något roligt i helgen, seriöst. För jag pallar fan inte sitta här en lördagkväll. Socialt självmord! nejmen ja. Ska försöka disskutera lite med tjejerna imorrn i skolan så får vi se vad ni kommer på.
Det är så jävla jobbigt att bo såhär långt borta från ingenstans, när närmsta "större stad" är typ Nynäshamn, haha. Blir nog mer aktiv på bloggen imorgon, I think, slutar 5 över tre. Så det är tidigdag imorrn, me love torsdagar. <3




Imorgon kommer Tina till skolan igen. Har saknat henne fett mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0