Can I fill you up with my emptiness tonight?

Idag känns allting stört. Åt helvete liksom. Fattar ni? Varför kan inte jag få må bra igen? varför måste skiten komma tillbaka när man mått så bra. Såklart är det "psyket" det sätter sig på hårdast. Det är ju den jobbigaste delen. Men jag brukar ju kunna klara det själv, så det blir väl bättre. Just nu, så vet jag att det inte är någon idé att börja stressa mig själv med massa. Så det får vänta, jag kan iaf inte prestera mitt bästa om jag inte mår bra.
Men aja. Orkar inte prata om det så mkt just nu.

Hur som helst så har jag mysit hela dagen typ, inte gjort mkt alls. Behövdes. Ingen press, ingen stress. Bara vara liksom. Nu har jag tänt lite ljus och sitter här och glor istället, vill gå ut och ta lite luft så jag ska nog gå med mamma ut sen. Eller nått. Vill inte träffa nån från skolan bara. Orkar inte det just nu.

Njej, nu ska jag försöka skriva lite. Nivet det jag la upp här på bloggen förut? kanske bra och skriva lite. Man vet ju aldrig.



Kommentarer
Postat av: c

Men nu är det väl ganska ok igen?Du vet ju att det kan bli så här,det kommer att ordna sig,Deppa inte ihop för det vännen

2009-11-02 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0