Thuesday; back to basics

Idag var en enkel dag, tror inte har garvat så mkt som jag gjorde på de två första lektionerna idag på länge.
Jag, tina och Lucas skulle kolla på en lök i mikroskåp, för det första va tina så seeeg på att hämta skyddskiva så fick en kartong (hahaha) den misshandlade Lucas och Kalle sönder. Så ehm ja, den blev lite ihålig.
Sen när vi skulle hälla vatten på löken sabbade Kalle allt och den vart helt dränkt. haha.
Men det va kul, pratade om maaaaaassa saker och garvade som sagt, jag och Lucas kastade en lök på varandra och tina stod och såg sur ut, jag garvade och vi vid vårt bord hade allmänt roligt på både matten och no:n.
Sen hade vi tyska och vi kollade klart på den där skumma leguan filmen och ja den var allmänt skum. Inte bra på något sätt. Sen var det lunch, och efter det var det engelska, gjorde nån "då till nutid" och fick 38/39 rätt på det.
Sen hade vi SO och när vi gick ut (vi brukar gå runt skolan ibland om vi ska till andra byggnaden, dels för att det va så fint väder och sånt) så låg Kalle och sov på pingis bordet, han hade skolkat hela sin svenska lektion och SOV på pingis bordet, thim och patrick typ drog ner honom men han klättrade upp igen. haha, det var as kul.
Vi hade so och kollade på nyheterna typ, sen hade vi inställd idrott så vi delades upp i grupper istället och skulle gå ut och hämta saker i naturen som började på en bokstav så vi kunde få ihop ordet "Maskros"
Jag, Robin, Rick och Moa sprang runt i skogen och hittade till slut, maskros, alm, sten, kotte, rot, ormbunke och sand.
Det klarade vi på typ 10 minuter. Så jag fick stå där och vänta på tina typ as länge, hon och hennes grupp hade typ varit hemma hos henne eller något. För att leta efter saker.

Sen efter det så har jag och Tina dampat runt hela dagen, vi gick till lillan och köpte cola och godis och satte oss vid gungorna här uppe. Sen så drog vi hem till mig och körde lite tarot kort och snackade lite om massor av saker.
Boys and so on. (haha) sen pratade vi även om vi skulle åka till åsvik nångång snart, täääääälta! sooooola! haha.
Vi körde tarot korten och det va as läskigt, vissa saker stämde verkligen och man fick verkligen realistiska svar. Skuuumt as hell. Vi var hemma hos tina ett tag också eftersom hennes syrra hade glömt nyckeln.
Efter det gick vi hem till mig och lagade mat, eller ja, stoppade in lite i ungen och sen satt vi mest och läste nynäsposten och dampade lite random sådär. Sjuuukt kul dag.

Hände lite saker på kvällen. Men jag är inte ledsen för det, det va lika bra och det funkade inte länge. (ingen fattar. haha)
Nu ska jag nog gå och ta lite vatten och titta lite smått på Hells Kitchen och sen sova.
Vi har sovmorgon imorgon till typ halv tio så det är najs.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0