sööööööööndag

Var i nynäs med a&t, köpte blommor til mamma och mallar till naglarna, så jag ska fixa dom ikväll. kul va?
Sitter och pratar med Ele om hur olika skolorna är i Sverige och Grekland, det är rätt kul att höra liksom, haha, dunkar the all american rejects på hög volym och kollar lite smått på nått skumt program.
Var till nynäs med mamma förut och köpte loka eftersom jag ska till kvarnängen med klassen, eller ja, hela högstadiet men ändå, och om vädret kommer vara såhär så måste man ju dricka mkt annars kommer jag dö. Brukar ha lätt för att bli lite yr och sådant om jag inte dricker. Men det ska bli kul iaf! fast jag vet inte vilken tid bussen går dock, höhö. sen hade jag tydligen inte veckobrevet på datan. Så det ska ju bli kul och se hur det här slutar. haha.
Nu ska jag gå och ta bort mitt nagerlack och lägga nått kallt på mina fötter, hejhej skavsår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0