sometimes, i dont know what to write

Nepp. så då skriver jag inget annat än det där heller. Tror det här blir ett lite flumm-inlägg men ni kanske tycker det är kul, måste iaf skriva av mig. Var på någon fest i Södertälje igår, Elin och Jenny hade typ fyllt år så de hyrde lokal och shit.
Kul var det! även om jag kanske inte va så jävla social med alla men aja, haha, hade rätt kul ändå.
Vi körde nån "artist leken" och de laget jag va med i vann typ, eller ja, vi ägde fan ut de andra. hahahaha xD
Fast samtidigt kan jag inte sluta tänka på hur jävla sjukt det måste ha låtit när jag "sjöng" Satellit av Ted Gärdestad och viftade med armarna som värsta fågeln till mina lagkamerater. Men men, fick ju poängen iaf.
Tina och jag tog bussen hem rätt tidigt, 20.12 gick den, vi stressade för vi trodde att vi inte skulle hinna men vi fick vänta rätt länge på busshållplatsen. På bussen frågade några killar om vi visste va stutbyvägen låg och jag och tina ba wtf? haha, eller ja, tina pratade i telefon och jag ba "ehm. neeeeeeej" hah.
Mitt/min caps lock funkar segt, så jag kan inte skriva så fort, i-lands problem ofc ofc.

Idag var jag med Boyfriend, vi gjorde inte så mkt speciellt, gjorde varandra sällskap bara.
We have actually been together for a month, pretty amazing huh?
Hur som helst så skulle vi spela kubb med alice, tina och emma sen men vi segade oss lite grann så de blev as sura.
Om ni läser, Förlåt, förlåt, förlåt, trodde inte ni var arga förns jag hörde tina dampa på telefon.
Kommer inte hända igen. Hoppas jag.

Men till nått roligare, eller egentligen inte, eller jo lite roligt är det nog. Ska till sjukhuset imorgon, och efter det ska jag handla det sista till resan! för som sagt åker jag till Tyskland nästa vecka, onsdag, lunchtid. Omg vad skönt det ska bli att komma bort från sorunda. Så jao, handla delen och tyskland delen är roligt, sjukhuset är ju inte så jävla kul.
Min "allergi" håller sig borta tekniskt sätt, mina ögon är lite röda men jag antar att det är allt pollen eller något.
Går väl över, kliar inte iaf.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Lady GaGa och försöka reda ut i huvudet vad det är jag verkligen behöver köpa.
Ena hjärnhalvan skriker "SKOOOOOOOOOOR" andra skriker "EN NY HUDCREME OCH EN SMINKVÄSKA"
Vilken sida som vinner får vi se, kanske blir nått kombinerat. Eller inget alls. Who knews.


Kommentarer
Postat av: Anonym

höh, lite sena.

2009-05-17 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0