omg. stressed out

Skolan idag var typ rätt okej, har ju inte vart där på aaaaaaaaas länge men men. Vi hade no och då satt jag mest och glodde, gjorde ju det man skulle göra men det va lite svårt eftersom varken jag eller Lucas kom på det. haha. Men vi skrev av sen. Efter det var det matte, gjorde 21 (!) tal på en lektion, en 40 minuterslektion till och med. Fattar ni vad coolt det är? jag brukar typ göra nada på lektionerna. Efter det så vare tyska, kollade på nån skum film som handla om nån kille som hade familjeproblem och hotade folk med knivar och så vare en leguan med också, den va söt.
På lunchen kom alice, hon är med i skolans musikal så hon repar hela veckan och har inga lektioner, så vi va sociala med henne och sånt. Sen hade vi engelska, as tråkigt men efter det så fick jag och tina bläckpennor av Dylan.
And last, SO, gjorde redovisning med Thim och Rasmus, gick ju åt helvete..haha, men ingen gjorde det direkt så mkt bättre men vi stod vända mot tavlan hela tiden typ. Idrotten var inställd så vi fick gå hem efter det, det va så många sjuka och alla som är med i musikalen var ju inte där så det var verkligen en skön dag. haha.

Nuuuuuuuuuuuu äre typ halv panik här, åker fucking till tyskland IMORGON. Och jag har iförsig packat nästan allt, men det känns ändå som om jag inte riktigt har koll på allt. Guuuuuud vad störande, kommer bryta ihop.
Samtidigt vill jag ju dampa, för att jag är glad. Men jag får inte till packandet, så svårt när man inte riktigt vet hur vädret kommer bli. Men just nu försöker jag komma på om jag ska ha med mig min svarta klänning, vars axelband jag kämpade med hela kvällen. Känns lite waste om jag inte gör, men ändå. Tänk om jag inte får nått tillfälle att ha den. haha.
Ska göra ett sista försök och ta med lite mer tröjor, sen vika det så jävla litet det bara går. Vi ska spara plats så in i helvete! haha.

Håller på att ladda iPoden nu och kameran är också på laddning, vill ju egentligen ha pappas kamera med mig, men min får duga, så dålig är den inte. heh. Ska kolla om det finns lite musik jag kan få tag på också. Så man inte dör helt.
Funderar på att kanske blogga lite i tyskland och de, kommer ju ändå ha mammas data med mig av olika anledningar.
Ett annat stressmoment, jag behöver ett svar på ett as viktigt mail liksom. haha. men men.
Kommer ju va kvar i sverige tills i övermorgon, eftersom vi bara kör ner till Helsingborg första dagen, och då funkar ju dongeln, sen har ju scandic alltid gratis (well oftast) gratis trådlöst.

Nej, nu ska jag göra lite nyttigare saker. Packa bland annat...

Wish me good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0