lass mich frei, lass mich los

Dagens låt;
LaFee - Lass Mich Frei (betyder typ släpp mig fri) men iaf, usch vad jag älskar den låten. Kan inte jag får höra den live nästa vecka (!) ge mig 22:a nu? jag pallar inte vänta.
Men jao, besides that.
Vaknade av att jag typ trodde att en mygga hade varit och misshandlat mig, men så vare såklart inte, hej nässelfeber, och det var inte kul. Jag freakade ur totalt, trodde jag skulle dö, trodde jag hade fått svininfluensan och ja massor, det blev inte direkt lugnt här då liksom. hah, men utslagen är nästan borta nu, eller de kliar iaf inte lika mycket, thank god for that.

Jag är lite nörd och sitter och försöker komma på vad jag ska ha med mig till tyskland, och jag tänkte att jag får ta nån dag och pröva lite outfits och sånt, annars går det nog inte. Sen har jag även tänkt på om jag ska byta sängkläder, och om jag ska sminka mig ikväll, samt om jag kanske till och med ska gå och kolla lite i min sko garderob bara för kul skull.
Jag är glad för att materialismen i mitt liv har kommit tillbaka, det har varit lite mkt feber, huvudvärk och kallsvettningar ett tag nu.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar, är verkligen riktigt jävla hungrig eftersom jag inte ätit ordentligt på ett par dagar (gör jag kanske inte annars heller men whatever) ska bli gott iaf!

Om exakt en vecka åker jag till tyskland och det är så über amazing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0