a moment like this

a moment like this - leona lewis
perfekt låt. seriöst.

Dagen har gått åt till att sitta här, pröva olika sminkningar, sitta här lite mer och träna. Körde 30 minuter spinning, skulle göra 40 minuter men jag ökade motståndet de sista tio minuterna så jag brände iaf 330 kalorier på det.
Sen gjorde jag lite situps och sånt också, så jag känner mig duktig! har även bara ätit sallad idag så.
Imorgon ska jag in till stan och fixa håret, bad mamma sätta in mer pengar på mitt kort så jag kan handla lite också, måste ha mallar till naglarna och sånt, sen så måste jag försöka fixa akryl naglar nån gång också. Får se när det blir! vill ju helst ha de gjort innan tyskland liksom.
Nu sitter jag här och väntar på att BF ska logga in på msn, och lyssnar på musik, keane just nu, samt tittar på sex and the city, asså fan jag har inget liv är min första tanke när jag skriver det där. whatever.
Nu ska jag kolla runt lite i min ensamhet, och försöka underhålla mig.

peace out scream and shout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0