Where were you when everything was falling apart?

Är det någon som egentligen har tänkt på att när man skriver ett inlägg och trycker på "publicera" så kan inom några ynka sekunder hela världen se vad man skrivit? haha, det är rätt coolt, om man tänker på hur fort allt går på internet.
Men hur som helst, nog om det.
Söndagen börjar lida mot sitt slut och jag sitter här och lyssnar på Spotify och chattar med lite kompisar, dagen har egentligen varit totalt övärdig och jag hade lungt kunnat sova längre, det hade inte spelat nån roll.
Pappa hjälpte mig med lite matte tal också, hela 13 tal klarade vi, (efter att jag gäspat och gäspat och gäspat för att indikera att jag inte pallat mer) Måste verkligen skärpa mig lite och nå mitt mål med att ligga på MVG nivå (hur nu det ska gå) Imorgon blir det ju somsagt sös dårå, har tid kl 10 så vi behöver inte åka förns halv nio, tänkte ta med mig kameran så kan jag fota lite grann också, om någon skulle vara intresserad av det.

För att prata om något definitivt mycket intressantare tänkte jag berätta lite om Tyskland resan jag kommer göra i Maj, som jag nämnde lite snabbt i förra inlägget. Hur som helst, the main reason att jag/vi bestämde att vi skulle åka till Tyskland var för att LaFee gör sin "Ring Frei Tour 2009" i tyskland och dels för att vi, (när jag säger vi menar jag min mamma, jag och min moster och morbror) åkte till tyskland år 2007, fast då för bandet Tokio Hotel.
Vi hade så himla kul på den resan och vi ville verkligen göra om det någongång! Och den 20:de Maj åker jag ner till Köln, Tyskland för shopping, Konsert och trevligt sällskap. Vi kommer troligast åka hem på söndagen så det blir iallafall 4 dagar. Detta ser jag fram emot något otroligt och jag kan knappt vänta. Jag älskar Tyskland!
Hotellet vi kommer bo på verkar sjukt fint och allt sånt, kul ska det bli!

Imorgon lovar jag mer bilder och sånt kul (bild-funktionen funkar inte för mig nu)
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0