SÖS & Sex and the city

Yepp, thats my day!
Var ju somsagt på sös idag, och fick lite järn medicin Ferinject hette den, den förra jag hade Venofer  (för ett tag sen fick jag järn typ två gånger i veckan men det är två år sen) ferinject skulle tydligen ha mindre biverkningar än Venofer och snabbare verkningstid, thats really good! Fick även en tid nästa vecka, tisdag 8.10, känns lite surt med tanke på påsklovet men men, man vill ju må bra också! Det gick relativt snabbt att få Ferinjectet, ca en timma sen var det klart.
Söta Inger satte nålen på mig eftersom vi är lite rädda om mina svåra blodkärl, det gick as bra sen satt den där.
Peter skötte droppet och jag var snart klar, så det gick bra. Inte för att jag trott nått annat, men ni fattar!
Just nu sitter jag och tittar lite på Sex and the City, fick hela boxen med alla säsonger i julklapp förra året och är totalt fast för den serien, jag är nog lite av en bladning av Carrie och Miranda, och lite Samantha såklart, haha.

Denna vecka ska jag verkligen försöka fokusera på skola & träning, skolan eftersom jag halkat efter lite och träning för att jag vet att jag mår bra av det, blir mycket piggare och jag har turen att ha en träningscykel hemma, ett tag körde jag konstat men det blir lite av pch på med tanke på hur mycket man orkar av sjukdomen ibland.
Det är rätt kul att köra spinningspass framför tvn faktiskt, och så lätt att göra. Idag hade jag tänkt att jag skulle vara lite schysst och laga mat till familjen, och ikväll ska jag lova er lite intressanta inlägg om vad som händer i mitt liv.

Until then, some pics.


(så snyggt var plåstret jag fick efter idag, verkligen haute couture!)


(blev en sväng till apoteket också)


neeeeeeeeeein, ich will nicht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0