voices in my head, tell me they know best

zac efron - scream

Ibland verkligen hatar jag lördagar. Speciellt då när pappa inte kan låta bli att ha radion på högsta volym när han inte ens sitter och lyssnar. Men aja. Tillslut gav jag upp i försöken att försöka somna om (haha) och tittade på Miami Ink istället, det var ett avsnitt jag redan sätt och då var det ju inte så kul, men jag tittade ändå. Ikväll är det väl LA ink om jag minns rätt? eller? får kolla upp det. Kat von D är ju as grym, förra veckan slog hon ju rekord i att göra 400 tatueringar på ett dygn!
Inte liiiiite coolt. haha.
Just nu typ hatar jag den här dagen, dels för att inget, absolut inget händer, jag har typ inte hört av tina och alice på ett helt dygn och det gör mig nervös. Men hur som helst, var med mamma till konsum förut, eftersom pappa är ute på åsvik så får vi fixa mat själva, planen var att vi skulle köpa sallad men de hade ingen sallad så vi köpte taco istället, och som tur är så slipper jag laga, Men jag brukar ju hjälpa till ändå ibland. Sen köpte vi jordgubbar och glass också. roligt va?
Laddade äntligen min iPod som varit strömlös i typ två dagar nu, passade på att ladda hem lite musik också. Lagligt från cdon, snabbt och enkelt, haha.

Nu ska jag nog gå och duscha och sedan fixa naglarna tror jag, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0