"vi hade iaf tur med vädret"

Nej. inte ens det hade vi idag. haha.

Hur som helst, var på Hasselbacken på djurgården idag för att fira min kusin som tagit sin examen, han är nu utbildad ingengör, congratz! ´det var trevligt men jag pallade inte vara så aktiv, haha alltså jag hade så ont i huvudet så ja, ni fattar.
Men det var väl kul, fick pengar av pappa också, de ska förhoppningsvis brännas imorrn med tina. eller nått.
Ska ju till sjukhuset imorgon, hejhej sös, ska upp 05.45 och det känns inte så lockande. När jag liksom vet att huvudvärken mååååste bero på att jag sover för lite, eller för dåligt. Men men, på onsdag kanske jag får sova.
Känner mig väldigt kortfattad nu så förvänta er inte mkt mer av mig!

Lägger nog upp lite låtar och sånt kul som vanligt. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0