road to happiness

Jaha. nu har det jävla sommarlovet börjat då, hur känns det? förjävligt. Eller ja, det kommer bli ett rent helvete att inte träffa klassen på så länge osv. Men men, besides that så är det rätt skönt, brukar ju allllllltid va seeeegt de första dagarna (iaf för mig) så man borde ju inte förvänta sig så mkt mer än det. Kvällens planer är absolut inga alls, igen, och igen och igen, känns fan som om det aldrig händer nått. Samma om och om igen.
Hahaha, jag har fått fucking sommarlov och här sitter jag och klagar när jag längtat efter det sen jag började sjuan. Men det är lite skumt.
Hur som helst, kan ju berätta lite om gårdagen.
Vaknade vid åtta, duschade och fixade mig, drog till tina vid nio eftersom vi skulle "förfesta" hemma hos henne, and so we did, vi dunkade musik frå 09.06 till 12.20! haha. Kul hade vi and thats what matters.
Vid 20 över tolv kom alice, som btw hade väääärldens finaste klänning. usch så fin hon va. Så då gick (!) vi ner till kyrkan, alla hade klackar så alice och tina tog av sig sina, för att sen ta av dem när de kommit närmre kyrkan, men jag skulle promt ha mina kvar. Haha, och jag kan stolt säga att jag inte tog av dem en sekund innan vi va hemma hos tina igen efter allt! Men iaf. Vid kyrkan träffade vi Miisa och Fredrik, så vi hängde med dom ett tag, sen gick vi för att leta efter Dylan, för vi skulle ge osten till honom. Haha, så jag och alice gav den, och det blev lite kramar och sånt.
Han fick as mkt saker eftersom han slutade, haha, sjuuuukt mkt. Sen så letade vi upp lite andra från vår klass och sådant. Sen gav jag blommorna till Maria och Dylan. Efter det så skulle vi gå in i kyrkan dårå, och ja, jag hörde inte ett enda skit av vad rektorn sa för att ljudet var så konstigt där vi satt, sen sjöng nåra och sen så blev det betygsutdelning till åttorna. Sen fick vi gå, vår klass fick typ gå ut först, det var lite pinsamt. För alla råglodde ju då liksom.
Utanför var dte dags att säga hejdå till alla, Fast jag kramade bara fredrik, miisa och maria och dylan. Började gråta när jag kramade hejdå till dylan, hahah, lyckat. Men det är faktiskt sorgligt.
Men men, Dels jobbig dag, dels kul dag.



Mjau. min klänning va fin.



Jag, alice, tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0