midsommar..

Det regnar ju ite iaf, positivt såklart. Men det är ju ändå inte så fint väder, (bara för att jag skrev det kom solen)
Och nu försvann den. Mitt n har damp btw, måste trycka jätte hårt, drygt.
Stora problem jag har eller hur? haha.
Pappa har typ varit uppe ca tre gånger innan klockan ens hunnit slå åtta, ochja jag vet att den är typ nio nu men iaf.
Så det var ju liksom bara att gå upp efter ett tag. hah.
Igår var jag ute med alla andra här, träffade en tjej som har as snäll så vi hängde ett tag, pratade om lite allt möjligt och såntdär.
Ikväll blir det midsommarfirande och det blir iaf lite roligare om man har någon man kan prata med, så ehm ja. det blir nog bra det här.

Faaan vad tråkig jag är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du har hittat någon att hänga med.

2009-06-19 @ 17:20:27
Postat av: Anonym

Kul att du har hittat någon att hänga med.

2009-06-19 @ 17:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0