låååång dag

Lång jävla jobbig dag idag, tror jag håller på att dra på mig en förkylning igen för min näsa typ rinner och är täppt om vart annat. intressant eller hur? det är rätt jobbigt om det skulle vara så, nu till sommarlovet liksom.
Dagen började vid 8.30, eller ja egentligen vid 7 eftersom alice smsade och frågade om vi verkligen hade sovmorgon, kunde inte riktigt somna om efter det.
Men hur som helst, vi hade bild, lunch, so, svenska och sen gjorde jag tyska prov och efter det gick jag hem.
Alla var typ på as dåligt humör av nån anledning så efter skolan pallade jag inte vara med någon, prövade lite sminkningar och försökte övertala mamma om att vi kunde åka till haninge centrum imorgon och skaffa avslutningsklänning och skor och det, skolavslutnings outfit vill säga.
Var precis ute på promenad med alice, eller precis och precis men för ett tag sen iallafall, vi gick ner till konsum/shell och kastade pinnar i ån, haha, vilket liv. Pratade om massor av saker, älskar att bara kunna gå och prata om allt och annat, ibland behöver man verkligen det. Finns rätt mycket att prata om just nu.
Nu ska jag gå och göra klart en hemkunskaps uppgift, för när jag har gjort klart den så har jag gjort klart ALLA inlämningsuppgifter och sådant, och det känns as skönt. Tycker ändå att jag klarat 7:an rätt bra med tanke på omständigheterna, it could have been worse. Får hoppas att jag mår bättre i 8:an och att allt håller sig på rätt spår.
För jag pallar verkligen inte med den där skiten igen. Men nu ska vi inte prata om det.
Hade förresten besöksrekord här på bloggen igår! roooooooligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0