Klassens dag @ Grindsjön

Dagen var jävligt lyckad! ett bra avslut på terminen och alla hade roligt vad jag fattade iaf, hoppas det iaf.
Jag, alice och tina spelade kubb med maria och dylan, max och de andra. Gick inte så jääääätte bra för oss men men. Sen åt vi och då badade några, haha, fattar inte hur de kunde, det var typ 14 grader i bara luften då. Shiiet vad kallt det borde varit. Vi umgicks mest, pratade, killarna spelade fotboll och tjejerna glodde på typ. haha.
Låter kul eller hur?
Men det var kul, en lyckad dag trots vädret som inte var så kul som det kunde varit, jag frös asset av mig innan vi skulle åka hem men men. haha.
Hände inte så mkt mer, har varit hemma och städat av lite, fått mitt armband från Cocoo och det är verkligen skit snyggt!
Kommer passa bra till min annars så sockersöta klänning, planen var ju somsagt att jag skulle ha det på skolavslutningen.

Lite bilder från dagen!



Theresé, jag, Alice, Tina



Dylan och tjejerna.



Killarna underhöll sig med fotboll



peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0