Hemma!

Näääääääästan besöksrekord igår, najs!

Är hemma nu äntligen, dunkar musik och ja, läser bloggar as usual. Tänk vad mkt musik kan göra, ändra ens humör, göra en glad, arg, ledsen. osv osv. Just nu lyssnar jag på 3OH!3 och då blir man ju mest glad, hah, men även lite nostalgi eftersom jag såg de live när de var här i sverige de 22 Februari.
Från ett ämne till ett annat, hur många bloggar följer ni? jag följer rätt många, dels mina vänners och olika bekanta, så kul om man liksom bor i samma håla att hålla koll på vad andra gör liksom. Sen läser jag även de större bloggarna, som Kissies, blondinbellas, Gaybloggen (amir är fan bäst ju!), Paow och Dessies, Kenzas, Mini, LILY, Rahlenfeldt.
Hah, rätt många alltså. Läser även fler då och då, men dessa är de enda jag följer varje dag! Kenzas har jag läst längst tror jag, sens feb 08. haha, som om det spelar nån roll men iaf.

Läste förresten på de Tyska LaFee forumet att en liten artikel om Lafee hade skrivits i Slovakiens motsvarighet till Bravo, eller deras Bravo kan man ju också säga. Bravo är alltså en tysk musik tidning som finns på alla möjliga olika språk. Österrike, slovakien, tyskland, osvosv. JAG tycker iaf att detta är as bra att lafee skrivs om lite då och då världen över! en bra början eller hur? nog för att tyskarna blir pissed som såklart vill ha bandet för sig själv, men haha. Så är det.
Efter sommaren ska jag satsa mer på den svenska officiella sidan och se till att promota henne lite här, ¨ska även prata lite med manegementet och EMI (skivbolaget) om lite saker. Ingenting jag säger här såklart.
Jag är så stolt över Christina och de andra! haha. Ring Frei touren var ju riktigt lyckad och både röst och musik var perfekt. Tre år har jag varit ett fan av LaFee, rätt coolt va?

Likadant med Tokio Hotel, för ett år sen vid den här tiden var jag i Paris, den 21 Juni såg jag dem live på Parc Des Princes, deras största konsert hittills. Med enkla ord är den helt perfekt. otrolig. Ca 45.000 pers var sammlade på openairen för att se de framgångsrika bandet från den lilla staden magdeburg. Det är helt sjukt att det gått ett år sen Paris resan redan. det känns som om dte var ett halvår sen.
21/6 - 2008
Oförglömligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0