feel the difference

Gick upp vid typ kvart över tolv, efter att ha smsat lite med alice och bestämt oss för att göra nått. Så jag klädde på mig och sminkade mig och sånt. Sen gick jag ner till tina, vi provgick lite i våra avslutningsskor och jag kan ju säga att vissa behövde mer övning än andra. hahaha, nej nu var jag elakt. sry tina!
Men hur som helst, vi va hemma hos tina ett tag för alice skulle kolla på en klänning, sen gick vi till mig då jag agerade stylist till alice, haha, eller ja, nästan. Hon lånade iaf en klänning av mig. Sen typ gick vi hem till tina igen och kastade vatten ballonger på varandra, alice dränkte mig och tina med massa vatten och en söt igelkott kom fram och hälsade. Fett söt den va asså. Sen gjorde vi inte så mkt mer, jag gick till gymet och tina hänkade, kändes rätt skönt att röra på sig lite. haha.

Igår var jag med tina på kvällen, var hemma hos hennes pappas syrra och åt, sen så gick vi hem till mig och tina lånade ett par skor. Sen gick vi runt lite och sen gick vi hem till henne, då vi av misstag råkade sätta på deras larm, fyfan vad rädd jag blev. Gick hem vid typ halv elva och så somnade jag nästan direkt, jag va as trött igår. haha. dont know why.
Imorgon äre måndag och det känns väl sådär, lite sorgligt eftersom det är sista veckan, men samtidigt är det också jävligt härligt att det är avslutningsveckan. På tisdag är det klassens dag och då ska vi till grindsjön, det blir väl kul. haha, hoppas det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0