Dagen!

Förutom att hela dagen typ söööööög rätt enormt så är jag ändå glad för att jag lyckades hitta min skolavslutningsoutfit idag, är sjukt lycklig över mina skor som är så snygga att jag inte kan sluta titta på dom.
Skolan idag var as dryyyg, som om torsdagar kunde vara något annat. Började med tyska, då vi "gjorde" några uppgifter, gjorde bara en av dem för alla pratade så mkt! haha, som vanligt alltså. Sen hade vi NO, då skulle vi ut och leta löv, olika träd skulle vi hitta, med hjälp av nån jävla växtbok så skulle hur som helst jag och Tina ut på växt jakt. haha, det gick rätt bra för oss, med tinas taktik; ta lite av allt du ser. Fick typ 10 poäng iaf. Hahah, kalle hade plockat värsta syrerner och frågade om han skulle ta en maskros, hans grupp ba: NEJ KALLE VI SKA INTE HA NÅN JÄVLA MASKROS! det var fett kul.
Efter det hade vi svenska, kollade på nån film som hette "Stand By Me" den verkar rätt okej, vill iaf se hur den slutar.
Sen vare lunch, efter det var det engelska och jag höll på att dö som vanligt, hatar verkligen att prata, speciellt på ett annat språk. INTE kul, även om engelska är ett språk som jag behärskar så ja, liksom.
Efter engelskan hade vi matte och det var as tråkigt, gjorde fem tal på diagnosen iaf, sen vare block och då satt jag mest och glodde och pratade med Moa.
Låter intressant eller hur?

OM EN VECKA HAR JAG SOMMARLOV! ååååååh. ge mig den 11, ge mig total frihet. omg vad jag längtar, haha!
Det känns så sjukt samtidigt, jag trodde liksom aldrig att det skulle gå såhär fort, jag har liksom precis lärt mig att säga att jag går i sjuan istället för sexan och nu måste jag säga åttan istället. Det kan inte ha gått ett år med 7B redan, underbara, underbara klass. Lektionerna med er har alltid varit förgyllda, även de mest jobbiga dagarna mitt i terminerna har ni fått mig skratta, jag älskar er, <3 7B is the shiiiiet.

Var i Haninge centrum idag på jakt efter avslutningsoutfit som sagt, kutade runt hela gina men nej, det fanns inget där, sen gick jag till HM men nej, inget där heller. Gick förbi Vero Moda och såg en fin blå klänning i fönstret, gick in och kollade och såg att den fanns i rosa, av ren vana tog jag förstås M, eftersom det är den storlek jag har.
Den var fin och så, men jag kunde inte riktigt bestämma mig, så jag gick till Bik Bok, inget där heller, Gina igen.
Sen gick jag till baka till Vera och prövade den rosa klänningen i en storlek S, det vart as bra! 359 kr kostade den!
Köpte ett par as grymma klackar från Dinsko, eftersom klänningen är rätt "sockersöt" så var jag tvungen att ha lite tuffare skor så att det inte skulle se töntigt ut, och för att behålla min egna stil i det hela.
Lägger upp bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0