when your feeling empty

Oj.. sommarlovet gör att jag glömmer bort bloggen totalt på dagarna, och jag har redan lyckats vända på dygnen lite smått. Går och lägger mig runt två, om inte senare, går upp vid 13-14. Alice smsade mig imorse vid tolv men då sov jag och pallade verkligen inte gå upp! det är verkligen något av den bästa känslan i hela världen att ligga där och veta att jag behöver inte gå upp, fattar ni vad jag menar? hah. I LOVE IT!
Idag började dagen vid 14 för mig, gick upp, duschade, fönade håret, fixade mig och såvidare, gick ner till tina, gick runt sorunda lite grann. Sen gick vi hem till mig och körde lite av de nya singstar spelen som jag fick hem från megastore.se idag, as kul hade vi och det fanns många låtar på spelet som man kände igen och sånt. Som högst fick jag runt 9000 poäng eller något sådant tror jag, och nej jag har aldrig riktigt fått högre. hah.
Sen blev det datanörderi igen, haha, tysken och Aaron! värst var ju när jag pratade med Aaron själv, världens finaste engelska har man ju när man är nervös liksom. haha, men enligt honom lät jag skottländsk så det är ju positivt!

Imorgon blire förhoppningsvis åsvik med tjejerna, vädret är amazing och där finns ju stranden och vattnet, jag har liksom badat ca tre gånger eller något i år. Och snart är Juli slut. USCH. me want to have sommarlov hela livet ut liksom, jag mår så bra då. Ingen press ingen stress inga sjukdomsymptom. aja. Får vara glad för att det är såhär nu!
Men iaf, Åsvik vare ju vi prata om, ska bli kul! hoppas att vädret håller i sig, samtidigt skönt att komma bort från verkligheten och så. Nu ska jag nog gå och packa lite så jag slipper göra det imorgon.

Biiiiilder från igår/idag!








dagens outfit
tröja med "paris" på från Weekday
korall färgad tubkjol från Gina
Strumpbyxor från h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0