Life goes on, better or worse.

Gick och la mig vid ett igår, hade suttit ute i tältet och var fan helt nerkyld, det tog ca en timma innan jag fick upp värmen igen, scary. Sen kunde jag inte lyssna på musik för då började min hund morra. kul jätte kul.
Men något som iaf är rätt jävla positivt, (förutom att grannen just startade gräsklipparen) är att idag kommer jag hem, HEM HEM HEM! sunnerby, fattar ni? haha, jag blir helt jävla lycklig av det. Att en sån liten sak kan göra så mycket.
När jag kommer hem ska jag packa upp, slänga tvätt, och sen städa som fan! det ska va rent och fint och hemtrevligt, ska också sätta upp min fina tavla på något lämpligt ställe.
Nu sitter jag ensam här ute på åsvik, mamma & pappa är på apoteket och gör nånting, vill inte riktigt ta upp det här men whatever.
Räknade ut att det är 8 dagar kvar tills Tina kommer hem, och jag tror jag håller på att dör, kan det inte bara bli den 14:de nu? aja. haha.
Just nu lyssnar jag på musik, Crank It Up med Ashley Tisdale, eller nu blev det Slow Down Baby med Christina Aguilera, båda jävligt bra låtar hur som helst!

I "helgen" så har jag varit hemma hos min moster, de hade fest så det var lite kul folk där iaf, kul att ha en anledning till att klä upp sig lite och sådant. Och igår var någonannanstans och jag köpte en talva (typ) skor och lite underkläder.


Kommentarer
Postat av: ERIK'S BLOGG

man tackar ;D

2009-07-07 @ 03:43:59
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0