in the middle of nowhere

Hejhej från en halvt nerstökt stuga mitt i ingenstans i Dalarna, vi är uppe halva nätterna och disskuterar, snackar med folk och så vidare. As kul har vi iaf förutom att vi just nu sover i skift, nu är det bara jag som är vaken, eller ja typ, tina rördepå sig förut och hämtade lite chocklad. Förut när Alice satt vid datan sov jag.. Idag har vi badat i nån liten insjö, varit i Malung, och sådant roligt.
Vi har liksom en egen stuga och det syns verkligen att vi bor här för tillfället, saker överallt, jag som springer runt och sopar vart annan timme, viker de andras kläder, bäddar sängar, haha! men whatever, vi har typ bara en meter till ute dasset men ingen vågar knappt gå ut dit på kvällarna. Usch.. muterade rådjur..

Men hare bäst!


"jävla idiot.."

"sa du något?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0