I went INSANE!

Nyss hemkommen från Grönan dårå, as kul hade vi och vädret var sjukt najs! bara mysigt att det regnade ibland ju.
Åkte dit vid 10 tiden, gick från Slussen, dampade osv.. SJUKT KUL VI HADE! åkte Insane två gånger, första gången var det rätt tråkigt för vi åkte liksom åt ett annat håll, andra gånger hängde vi neråt hela tiden och det kändes verkligen som om man skulle ramla av, och suget i magen, fett najs! Åk den!
Sen blev det Jetline, pop expressen osv.. spökhuset när alice blev så rädd för en kille, haha! Köpte till och med en tröja med Insane på, haha, bara för att liksom. Tyvärr tog jag inga bilder, eftersom jag bara hade fickorna för att det är så jobbigt att hålla reda på väskor osv, men tina tog lite bilder så jag hoppas på att jag får dem!
Nu ska jag gå och kolla om det finns något att äta, har bara ätit lite thaimat och en halv kebab på slussen! haha.
Killen som jobbade där stirrade verkligen på mig.. haha, men iaf.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0