fear and panic in the air,

Tjatja!

Åskade det hos er också imorse? fyfan vad läskigt det var, låg fan och skakade ibland, hah, geek. Men jag tycker fasktiskt att det är l'skigt när man ser blixten slå ner ute på fotbollsplan och sen hör man åskan as nära. Om ni fattar.
I dont like so much anyway, ni får ju tycka som ni vill.
Hur som helst, med mig är det rätt okej, fick åka hem och duscha och sådant idag, så nu har jag tvättat håret och det har redan hunnit torka pga av solen! kan ta ett dygn att självtorka annars. Nu sitter jag ensam i förtältet och dunkar MUSE medans mamma är vid stranden och pappa är nån annanstans. Var nere på stranden förut och badade fötterna, kul eller hur? alla andra tror att det är över 20 men så varmt var det fan inte.
Ikväll är det fredag och dte är ju mindre kul, alla kommer ju hit då. Ska fan gå och lägga mig jätte tidigt och sen gå upp vid typ elva,haha! donnu why.

peace.



bild på mig från i Tisdags, alice och jag chillade i hamnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0