Es könnt' mich nicht weniger interessieren

Es könnt' mich nicht weniger interessieren
ob du tot bist oder lebst,
ob du gesund bist oder krank,
ob du Krebs hast oder Aids,


Du liebst mich nicht - LaFee

Hur som helst! Alice sov över, eller så där jätte mycket sovande blev det inte riktigt för mig som valde att vara uppe tills jag däckade, dock tröttnade jag vid tio 4 och gick och la mig. Vaknade runt tio, alice och jag kollade på tv och sen drog hon. Kollade på doctors och rachel ray, haha! tina var med på kvällen igår, satt och snackade med Alice ögonsten (haha)
Tina och jag körde singstar ett tag tills Alice kom, han köra runt tre gånger och det var första gången jag satte över 9000 poäng. glad som fan!
I helgen blire grönan och jag antar att jag kommer hata mig själv för det här sedan, men jag har iaf bestämt att jag SKA försöka att åka Insane , jag kommer dö, jag kommer dö, jag kommer dö. Aja! haha, så farligt kan det väl inte va?
whatever, its worth a try.

Nu ska jag nog ta lite apelsin juice för att få lite energi och sedan köra lite träning eller nått, najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0